FANDOM

FOBlade

Blade w FlatOut

Blade – samochód klasy Gold dostępny w FlatOut. Przypomina Forda Mustanga Fastback z 1970 roku.

Napędzany przez silnik V8 o pojemności 7,2 litra i mocy 304 koni mechanicznych Blade jest potężnym samochodem wyścigowym. Dobry stosunek mocy do masy, jak również małe rozmiary, czynią ten pojazd dobry do pokonywania toru bez nadmiernych zniszczeń. Sprzyja temu również krótki rozstaw osi i czuły układ kierowniczy, jednakże jego specyfika sprawia, że niedoświadczeni kierowcy mogą często wypadać z toru. Co więcej, Blade ma słabe, na tle innych pojazdów w grze, przyspieszenie.

Blade jest dobrym samochodem w wyścigach Derby ze względu na swoje niewielkie rozmiary czy czuły układ skrętu. Jednak niska waga samochodu sprawia, że może został łatwo zepchnięty przez inne pojazdy - większe i cięższe.

Ciekawostki Edytuj

  • Blade jest jednym z najdroższych, obok Thunderbolda, pojazdem w grze - kosztuje 15000 $.
  • Na Blade wzorowane są dwa samochody z późniejszych części gry - Venom i Speedevil.
  • Rozmiar silnika - 7,2 litra, co stanowi około 440 cali sześciennych - to ukłon w stronę motoru Chrysler 440 RB używanego w muscle carach marek Plymouth i Dodge z późnych lat 60-tych i wczesnych 70-tych. Jednakże, 304 KM to mniej niż realna moc tej jednostki napędowej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki